ژان والژان

نوشته های سید مهدی درباره ی سیاست دین مذهب و اجتماع

ژان والژان

نوشته های سید مهدی درباره ی سیاست دین مذهب و اجتماع

 

 مطلبی از رسول چشمه ها

 

 

احمدی نژاد گفت به مصیبت حسین (ع) فکر کن !

 

 

1-   چند ماه پیش دکتر محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در جلسه ای مهم سفری چند ساعته به یکی از استان های کشورمان داشت ؛ من نیز به واسطه ای در آن محل حاضر شده و پس از پایان  جلسه با دکتر چند کلامی صحبت کردم . یکی از دوستان خواست که مرا به ایشان معرفی کند اما او که هر بار بیشتر از گذشته مرا مبهوت حافظه قوی و تیز هوشی خود می کند جوانی را که در دوران تصدی اش در شهرداری تهران و بعد در جریان انتخابات و پس از آن نیز چند باری از نزدیک دیده بود را به خاطر می آورد . . .

کنار پنجره ی طبقه چهارم ساختمان ایستاده بودیم و دکتر در آن پالتوی زمستانی اش بیش از هر زمانی مهربان و مظلوم جلوه می کرد ٬ چهره اش از آخرین باری که با او از نزدیک گفتگو کردم  یعنی زمستان سال قبلش شکسته تر و محاسنش سپید تر شده بود . با او از جریان قدرتمند مافیا و اتحاد احزاب و جریان های سیاسی برای زمین زدن دولت گفتم ٬ با او از مادر شهیدی گفتم که به دولتش امید بسته ٬ از مردمی که به زیرکی ریشه ی همه ی این ناملایمات را می شناسند ٬ با او از رنج ها و مصیبت هایش گفتم ٬ از موهایی که سپید کرده ٬ دکتر  بازوی مرا گرفته بود و هرازچند گاهی با چشم های مهربانش نگاهم می کرد .

دور و برمان شلوغ شده بود و محافظش نیز مدام چشم غرّه می رفت ٬ صدایم هر لحظه آهسته تر می شد  تا کسی نشنود ٬ به دکتر گفتم هر صبح که که حجم وسیع تهمت ها و توهین های جدیدی که نثارش می کنند را می بینم ٬ خدا خدا می کنم که کاش این ها را نبیند و نشنود و  نخواند ! بازویم را فشرد ٬ سری تکان داد و با همان تبسم معروفش گفت : به مصیبت حسین (ع) فکر کن ! مصیبت احمدی نژاد که چیزی نیست !

2 -    این روزها که می بینم با فرمان حمله ای که  خاتمی صادر کرده آتش دشمنی ها و کینه توزی ها شعله ور تر گشته و آن که هرگز دست از عداوت نشست از پایان دوران مدارا می گوید ٬ این روزها که رئیس جمهور سابق که سهمیه بندی بنزین را باید اجرا می کرد و شجاعتش را نداشت ٬ تحول اقتصادی را به اجرا در می آورد و اراده اش را نداشت و مالیات و گمرک و بیمه و سازمان مدیریت را باید متحول می ساخت ولی منافع احزاب اجازه آن را به او نمی داد ٬ که باید به سفرهای استانی می رفت و رنج ها و دردهای مردم را از زبان خودشان می شنید اما هم نشینی  با دانشجویان تحکیمی و تحریمی و تعظیمی !! و روزنامه نگاران و روشنفکران را به روستاییان خراسان جنوبی و کارگران هرمزگانی و کشاورزان چهارمحال و بختیاری و . . .  ترجیح داد ٬ می گوید که کشور در سکوت و سکون است !! ٬ می خواهم مصیبت احمدی نژاد را فریاد کنم که تمام آبرویش را برای توسعه و تعالی ایران عزیز گذاشت و به صراحت می گوید حتی حاضر است دولتش زمین بخورد ولی کشور به قلّه های پیشرفت برسد ٬ دردمندانه می گوید حاضر است قطعه قطعه شود ولی عدالت اجرا شود ٬ حاضر است مثل رجایی در آتش بسوزد ولی لبخند را بر لب جوان ایرانی بنشاند ٬ اما مدام حرف خودش در گوشم هست : به مصیبت حسین (ع) فکر کن ! مصیبت احمدی نژاد که چیزی نیست !

نظرات 15 + ارسال نظر
گمنام دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.pc-downloa.blogsky.com

با سلام
وبلاگ بسیار عالی دارید.اگر شما طالب تبادل لینک هستید مارا بانام بزرگترین مرکز دانلود برای وبلاگ نویسان لینک کنید.
واگه بچه شیعه هستی و عاشقه اقا امام زمان هستی این وبلاگ ما هم لینک کن :مکتب الشهدا شیراز.www.maktabeshohada.blogsky.com.ما رو لینک کن وما هم نام شما را در هر دو وبلاگ نمایش میدهیم. به ما هم خبر بده مطمءن باش سریعا شما را در 2 وبلاگ خود لینک می کنیم.
به امید دیدار همکاری های بعدی........ اگه باور ندارید که ما شما رو لینک می کنیم ابه ما خبر دهید تا ما شما را اول لینک کنیم

فداییان حسینی (ع) دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://faghathezbolah.blogfa.com

سلام علیکم ؛ ضمن تشکر از حضور شما در وبسایت حزب الله می رزمد ، موفق و پیروز باشید . یا حیدر

علی پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ http://ahmadinejadfans.blogfa.com

فوق آلعادددددده زیبا و تاثییییییییییر گذار بود .
لینک شما را در وبلاگم گذاشتم .

[ بدون نام ] دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام برادر گرامی
تشکر از لینک شما
منتها بهتر است به اصل وبلاگ لینک دهید نه یک مطلب خاص!
شما الا« به این مطلب من ایک داده اید
http://man-mote.tumblr.com/post/44448596
بهتر است به اصل وبلاگ لینک دهید
http://man-mote.tumblr.com

جمعیت مستقل ایران اسلامی شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://basiri1340.blogfa.com

باسلام لطفا مارا لینگ نمایید

حمید م شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ق.ظ http://bisheyeandishe.persianblog.ir

نقد و بررسی عملکرد دولت نهم

از منتقدان و طرفداران برای شرکت در بحث های انتقادی دعوت بعمل می آید.

آزادی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://azadi1388.blogfa.com

سلام . دوست عزیز شما را به دیدن وبلاگ بحث آزاد دعوت میکنم و اگر مایل به نویسندگی در وبلاگ ما بودید در قسمت نظرات اعلام کنید تا رمز عبور برای شما فرستاده شود.
این وبلاگ گروهی بوده و شما میتوانید توضیحات وبلاگ را در وبلاگ مشاهده کنید .منتظر حضورتان هستم

فریماه جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.hsrweb.blogfa.com

سلام! از وبلاگتون خوشم امد . می خواستم لینک کنم اما عنوان نداشتم !!! اگه حاضر به تبادل لینک هستین ......

iran سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

ای که میچکد ز پنجهٔ تو خون تخت تو نگون ، شیوهٔ تو قتل عام خلق، بگیر ، ببند، بکش، گور خود کنی به دست خود. جلاد خلق، دژخیم قرن ، بگیر ببند بکش، گور خود کنی به دست خود.

iran سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

ننگ بر سید علی‌ گدای تریاکی و کل شما عقب افتادها.

iran سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ق.ظ

شما کریه هستید و کور. جنایت رهبر پیزوری تان که فصل الخطاب میخوانید ش در توسل به نیرنگ، دسیسه و سر کوب برای رفع کوتولگی احمدی نژاد به خوبی‌ در حافظهٔ تمام دنیا ثبت شده. تصویر دختر بی‌ گناه که قربانی تئوری حرکت قسری مصباح یزدی این جلاد و پدر فکریتان است به همراه هزاران جنایت دیگر نفرتی در بشریت نهادینه کرده که حالا دیگر همهٔ دنیا میدانند ایرانی‌ با شما اقلیت خفاشان بسیار متفاوت در ۱ گروه قرار نمیگیرد.

نوشته اید که این کتوله حاضر است حتا دولتش زمین بخورد تا کشور چنان شود. کشور برای شما چه گونه معنا میشود؟ قله‌های پیشرفت یعنی‌ کوه پیکر کشته شدگان؟ آنها که رأی‌شان را دزدیده ائد؟ اگر ذره ایی شرف دارید، چماق بر پیکر مردم نزنید.

..... شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

خانم والده چماق رهبریو میمکه؟ یا فقط دست میگیره؟ راستی‌ از مامان بپرس رسته که الان چماقش شده مثل همون دست ناقصش؟ شنیدم داره سقط میشه این روزا.تکلیف مامان چی‌ میشه؟ میدینش به الله کرم.ولی‌ این لبنانی ها، همین وحشی‌های حزب خر که از لبنان آورده اسباب رضایت خانم والده رو بیشتر فراهم می‌کنن.

منگنه جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ http://mangane13.blogfa.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید خوشحال میشم تبادل لینک کنم

بیشمار سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

ما بیشماریم!
راه پیمایی مجازی در کوچه خیابان های اینترنت/از 22 بهمن به مدت یک هفته
ما یک هفته اینترنت را تسخیر خواهیم کرد.
منتظر حضورتان هستیم.
www.bishomar.ir

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

خیلی بدبختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد